Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Λαμπαδομανία και ενα βραβειάκι!

     Βρε παιδιά, κι εγώ κόλλησα την λαμπαδομανία!
     Μετά από τόσες όμορφες αναρτήσεις στη μπλογκογειτονια μας, είπα να φτιάξω και εγώ δυο απλές λαμπαδίτσες για τα ανίψια μας. Έραψα μικρά κουκλάκια έχοντας στο μυαλό μου ήρωες για  κουκλοθέατρο και τα έδεσα πανω σε λαμπάδες.
Μια πριγκίπισσα για την ανιψούλα!
Ένα ζωηρό αγοράκι για τον ανιψιό μας!
Άλλη μια πριγκίπισσα για την κορούλα μας!
     Και θέλω να σας δείξω και ένα βραβείο που μου χάρισε η Peggy από το blog Yuppie yarn crafting
      Με τη σειρά μου να το προσφέρω με μεγάλη χαρά (θα ήθελα να το δώσω σε όλους πραγματικά!) -
στη Spyridoula - http://handmade-by-spyridoula.blogspot.com/
στη Effie - http://effiessweethomedesigns.blogspot.com/
στη Filia - http://filiascrafts.blogspot.com/
στη Vivika - http://thewanderingdeer.blogspot.com/
και στον Βασίλη - http://tweaks-tips-tricks.blogspot.com/

28 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου και οι κουκλίτσες για το κουκλοθέατρο τέλεια ιδέα!!!Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου εύχομαι να τα 1000σεις!Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για την τιμή που μου κάνεις και το μοιράζεσαι και μαζί μου και που με σκέφτηκες αλλά το έχω ήδη πάρει και το έχω βάλει σε προηγούμενη ανάρτηση!Να είσαι πάντως καλά και να έχεις μια καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΛΜΙΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ! ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΕΞΥΠΝΗ ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! ΚΟΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΑΝΗΨΟΥΛΙ. ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗΡΑ! ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ....
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ Ελμίρα μου, πάω να συμπληρώσω και το δικό σου όνομα στο όμορφο βραβείο.....
    Οι λαμπάδες με τα κουκλάκια σου, τέλειες, μπράβο!
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ γλυκούλια!!τόσο χαριτωμένα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες και θα τους μείνουν και οι κουκλίτσες. Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλορίζικο το βραβειάκι σου και εύχομαι πολλά-πολλά ακόμα! Τέλειες οι δακτυλοκουκλίτσες και έξυπνη ιδέα, όχι τόσο συνηθισμένη,, για διακόσμηση λαμπάδας!! Θα ξετρελαθούν σίγουρα τα μικρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο σου Ελμιρα,πολυ ωραια ολα. . Καλο πασχα σου ευχομαι με υγεια κ χαρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελμίρα καλώς σε βρήκα! Μόλις σήμερα ανακάλυψα το σπιτάκι σου και το βρίσκω εξαιρετικό! Πολύ χαρούμενο και δημιουργικό!
    Οι λαμπάδες σου σκέτη γλύκα!
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kalispera, Delfinaki! Mh ntrepese! Tha prospathisw na lavw meros ki egw! Filakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ααααααχχχχχ! Πανέμορφα όλα!!! Υπέροχα!!! Καλό βράδυ!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Από ότι φαίνεται το αξίζεις γιατί είναι υπέροχες οι λαμπάδες σου όπως και το blog σου!!! Φιλάκια!!!

    http://beautystr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια Ελμιράκι για τις πανέμορφες λαμπαδίτσες σου!!Πολύ ωραία ιδέα να ράξεις κουκλάκια πάνω στις λαμπάδες για τα μικρούλια, μου αρέσει πολύ το τελικό αποτέλεσμα!!!Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς σε βρήκα!Μια γλύκα το σπιτακι σου! Να'σαι πάντα καλά και να χαίρεεσαι την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Geia sou Elmiraki kai kalws se brika!Oi lampades sou einai uperoxes! Xristos Anesti :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιό σας!