Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Βραβείο από την Γιώτα!

     Η Γιώτα από το μπλογκ 4lifeidea.blogspot.gr μου χάρισε ένα βραβείο. Ευχαριστώ πολύ, Γιώτα!
Και θέλω να πω ότι το μπλογκ της έχει πάρα πολύ ενδιαφέρουντα πράγματα και πρέπει οπωσδήποτε να το επισκεφτείτε!!!


Πρέπει να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις και να το χαρίσω και εγώ σε άλλα blogs...
1. Αγαπημένο περιοδικό :  Μμμμ... κάποτε ήταν το "Cosmopolitan", τώρα με την κορούλα μας τακτικά ξεφυλλίζουμε "Πέππα το γουρουνάκι", χαχαχαχα...

2. Αγαπημένος τραγουδιστής/α Αγαπημένη μουσική : Ανάλογα με την διάθεσή μου... ακούω τα πάντα!

3. Αγαπημένος/η You Tube guru: Πω πω πω... νιώθω πως κάτι έχασα, δεν έχω ιδέα τι είναι αυτό!!! Πάω να μάθω και να σας πω αργότερα!

4. Αγαπημένο μέρος διαμονής: εμμμμ...είμαι ευτυχισμένη εκεί όπου είναι η οικογένεια μου!

5. Αγαπημένη ταινία: Πάρα πολλές, μια από αυτές είναι - "MALENA" με την Μόνικα Μπελούτσι και άλλη μία πολύ δυνατή ταινία είναι "Η Ζωή είναι ωραία" του Ρομπέρτο Μπενίνι

6. Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις? Δεν έχω πολλά, γατί είμαι από τους ανθρώπους στους οποίους τα παπούτσια καίνε στα πόδια... χαχαχαχα...συνήθως μετά από λίγο καιρό χαλάνε!!!
 
7. Αγαπημένο χρώμα: Όλο το ουράνιο τόξο λατρεύω!

Ααααα.... παρά λίγο να το ξεχάσω, πρέπει να χαρίσω το βραβειάκι μου! Και το χαρίζω.... παμ παμ παντάμ... στους 5 πρώτους που θα αφήσουν σχόλιο σε αυτή τη ανάρτηση. 

Φιλάκια!

7 σχόλια:

  1. Τι κάνει το Ελμιράκι??συγχαρητήρια κοριτσάκι μου για το βραβειάκι σου!!να τα χιλιάσεις στο παλατάκι σου!!άργησα να σου έρθω λόγω διακοπών..ελπίζω να περνάς ξένοιαστα και όμορφα αυτό το καλοκαιράκι!!μπορεί να ήρθα πρωτη στα σχόλια άλλά ας το πάρει κάποιος που δεν το έχει το καρδουλένιο βραβειάκι!!άπειρα φιλάκια και με το καλό να μας έρθει ο Αύγουστος λίγο δροσερός να λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να το χαρείς το βραβειάκι σου Ελμιράκι μου,γύρισες κορίτσι μου το πήρα το μήνυμα σου θα τα πούμε και of line!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να το χαρείς το βραβείο σου.
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιό σας!